neděle 23. února 2014

2014 Movie Premieres!

Ahoj! :)
V dnešním článku vám představím několik filmových premiér letošního roku, které si nechci nechat ujít a není jich zrovna málo. Už předem vím, že moje peněženka bude brečet a to si potřebuju šetřit na dalších milion věcí.

Only Lovers Left Alive
Příběh o upířím páru, žijící po staletí. Samotná tématika o upírech mě už dost omrzela, skoro se mi až zhnusila, ale po shlédnutí traileru mi připadalo, že to je uplně na jiné úrovni a ne nějaký nesmyslný román s upíry a vlkodlaky. Ano, největším tahákem je pro mě Tom Hiddleston ("life ruiner"), ale celé obsazení se mi zdá skvělé zejména pak ve vedlejší roli John Hurt (Whovians? *wink wink*) Film už měl premiéru na festivalu v Německu, a k nám by se měl dostat 27. března.

That Awkard Moment
Komedie o třech nezávislých kamarádech, kteří se baví posedáváním v barech, ale to se všechno změní když se všichni doopravdy zamilují. Na tohle se chystám zajít s kamarády, prostě se jít zasmát a protože Zefron :D Všichni máme menší crush na tohodle hezounka z High School Musical a některé písničky si zpívám i dodnes. Film měl premiéru v Americe na konci ledna a k nám se dostane opět 27. března. :)
Divergent
Ve futuristickém Chicagu jsou lidé rozdělení do 5 frakcí - Mírumilovnosti, Upřímnosti, Odevzdanosti, Sečtělosti a Neohroženosti. Beatrice si stejně jako všichni 16letí musí vybrat svou frakci. Půjde pryč ze své rodné frakce a smíří se s tím, že svou rodinu už nikdy neuvidí? A je vůbec společnost, jež se jeví tak skvěle zařízená, tak úžasná? (ČSFD)
O tomhle jsem se dozvěděla teda nedávno, brouzdáním po webu. Film je ztvárněn na základě knižní trilogie, kterou napsala Veronica Roth a já čekám, až se v knihovně první díl uvolní. Po přečtení krátkého obsahu mi připadalo, že je to hodně podobné právě k trilogii Hunger Games a četla jsem pak diskuzi. Určitá podobnost tam prý je, ale knihy jsou zároveň od sebe dost odlišné i když je pojí podobná tématika boje,války a manipulace. Každopádně se celkem těším :) Premiéra 21. března.

Captain America: Winter Soldier
Vždy jsem měla filmy ze studia Marvel ráda. I když těch superhrdinů je strašně hodně a já v poslední době fandím hlavně záporákům, haha. Ale pokračování Captain America si rozhodně nenechám ujít! Předpokládaná premiéra u nás 4. dubna.

The Amazing Spiderman 2
U Marvelu ještě chvíli zůstanu. Spiderman filmy jsem viděla všechny tři předchozí s Tobey McGuirem a to hned několikrát. Tehdy mě dost bavily, a když do kin vtrhl remake, nevěděla jsem co očekávat. Šla jsem na něj s bratrancem a Spidyho ironickým hláškám jsme se smáli přes celé kino. Sice jsem měla trochu deja vu a smrt strýčka Bena mi přišla odfláknutá, ale i tak to bylo super. Na dvojku se tedy těším :) Premiéra 24. dubna.

The Fault In Our Stars
TFIOS vám určitě nemusím představovat. Kdo ještě nečetl knížku, tak ať to co nejdříve napraví. Když vyšel trailer mohla jsem si zase oči vyplakat, a to jsem tu knihu už četla dvakrát. Sice jsem doufala, že si samotný John Green zkusí režírování a do této práce se více zapojí, ale svěřil to do správných rukou. Zajímavostí taky je, že herečka co hraje Hazel Grace je mimochodem i hlavní hrdinkou v Divergent. :) Premiéra 6. června.

Hunger Games: Mockingjay Part 1
A tou nejdůležitější a pro mě tou nejočekávanější premiérou je Mockingjay! Jsem vděčná za den, kdy mi o tom kamarádka Lena (rodilá mluvčí z Kalifornie hah!) řekla ještě dříve, než se to vůbec v ČR  pořádně rozjelo. Trilogii jsem vcucla během několika dní, pamatuji si, jak jsem druhou knížku vzteky odhodila a ještě to odpoledne běžela s rodiči do knihkupectví pro poslední knihu. Nedávno jsem za úkol psala slohovou práci o HG a profesorka pak za mnou přišla, že to chce dát i do školního časopisu. Opravdu tím žiju, někdy až moc. Ale je to ještě taková ta zdravá obsese. První film měl pár much, druhý mě úplně uchvátil a já se těším na zbylé dva filmy, protože už vím, že to bude nad mé očekávání. Premiéra skoro už tradičně 21. listopadu. :)

Máte taky nějaké filmy, které si nechcete letos nechat ujít? Dejte mi vědět do komentářů :)
Bye! 
Annie xo

 

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. za málo :) a těch filmů bude určitě letos ještě více :)

      Vymazat
  2. Myslím, že se na TAW, TFIOS a HG: Mockingjay určitě uvidíme. :-D jinak v TFIOS hrají obě postavy z Divirgent (bratr a sestra teď jako "lovers") - jen malá vsuvka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to jsem pak taky zjistila, ale už se mi to nechtělo přepisovat :D no a nezapomen mi zase přes cele kino zamávat :D

      Vymazat